Algemene voorwaarden

Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle bestellingen, belevingsdagen, spreekmomenten en fotoshoots bij Stabiloski. Door het plaatsen van een bestelling verklaart de klant met onderstaande voorwaarden akkoord te gaan en verantwoordelijk te zijn over zijn daad van aankoop. Een bestelling van gepersonaliseerde artikelen of artikelen op maat, is pas definitief na schriftelijke bevestiging of bevestiging per e-mail en betaling van het saldo of voorschot.

De klant

De klant is iedere natuurlijke persoon of rechtspersoon die met Stabiloski / Elien Allaert een contractuele relatie aangaat.

Bedrijfsinformatie

Stabiloski – Elien Allaert
Albertstraat 12 – 8560 Wevelgem – België
info@stabiloski.be
0498 23 24 33

Ondernemingsnummer 0790605428

Prijzen

  • Alle prijzen worden uitgedrukt in euro.
  • De prijzen gelden steeds per stuk / belevingsmoment / spreekmomenten tenzij anders vermeld.
  • Prijzen voor gepersonaliseerde artikelen of artikelen op maat, worden per bestelling opgemaakt en schriftelijk of per mail bevestigd.
  • Prijzen voor diensten, worden per bestelling opgemaakt en schriftelijk of per mail bevestigd.
  • Stabiloski valt onder de regeling van vrijstelling van BTW en kan hierdoor geen BTW aanrekenen.
    Een factuur opmaken is uiteraard geen probleem.
  • De prijzen zijn onder voorbehoud van fouten. Wij zijn niet aansprakelijk voor gevolgen van deze fouten en kunnen niet gehouden worden aan prijsvermeldingen die onjuist zijn.

Betalingsvoorwaarden

  • Aankopen kunnen gedaan worden via mail of persoonlijk contact.
  • Voor grotere bestellingen kan een voorschot gevraagd worden.
  • Boekingen voor beleefmomenten of spreekmomenten zijn pas definitief na de betaling van een voorschot van 50%.
  • Stabiloski valt onder de regeling van vrijstelling van BTW en kan hierdoor geen BTW aanrekenen.
    Een factuur opmaken is uiteraard geen probleem.
  • Gepersonaliseerde artikelen kunnen nooit terugbetaald worden (zie ook retourvoorwaarden).

Stabiloski

  • Betalen bij Stabiloski kan via overschrijving, cash of Payconiq.
  • Bestellingen worden pas afgerond na betaling van het saldo.

Factuur

  • Facturen zijn betaalbaar binnen de 14 dagen.
  • Er wordt een verwijlinterest aangerekend vanaf 1 maand na factuurdatum van 2,75% per maand op het factuurbedrag.
  • Er wordt een algemene schadevergoeding aangerekend van 10% op het factuurbedrag.
  • Er worden administratieve onkosten aangerekend voor een forfait van € 15.

Leveringsvoorwaarden

Bestellingen kunnen afgehaald of geleverd worden.

Afhalen 

  • Afhalen heeft onze voorkeur en kan op afspraak bij Stabiloski.
    Uiteraard worden dan geen verzendingskosten in rekening gebracht.

Leveren

  • Levering kan in België en Nederland.
  • Pakketten kunnen geleverd worden door Bpost. Hiervoor is een kost verrekend
    • € 5.00 voor levering aan een postpunt 
    • € 7.00 voor levering aan huis
    • € 11.00 voor levering aan huis in Nederland (pakket tot 2kg)
  • Eens een pakket bij ons vertrokken is, zijn wij afhankelijk van onze bezorger. We zijn dan ook niet aansprakelijk voor gebeurlijke vertragingen.
  • Gebreken die zichtbaar zijn bij ontvangst van je pakket moet je melden op de leveringsbon/het vervoerdocument van de bezorger.
    Gebreken die zichtbaar zijn bij de opening van de verpakking en bij eerste ingebruikname moet je binnen de twee kalenderdagen schriftelijk melden aan Stabiloski.
    Jij als klant draagt het risico voor verlies, beschadiging of vernietiging vanaf het ogenblik van afhaling of het ogenblik waarop de producten aan het door jou opgegeven adres ter ontvangst worden aangeboden.
  • Wanneer uw bestelling door Bpost terug naar afzender wordt gestuurd (om welke reden dan ook) nemen wij zelf geen contact meer op met u als klant. U heeft 14 dagen de tijd na ontvangst van de retour bij ons om contact te nemen als u de bestelling opnieuw wil laten versturen. U zal hiervoor de extra verzendkosten betalen + een administratieve kost van € 3,50.
    Wanneer u de bestelling niet wil laten terug opsturen, crediteren wij de bestelling voor u met een aftrek van de verzendkosten en een administratieve kost van € 3,50.

Levertermijn

  • Gepersonaliseerde artikelen of artikelen op maat zijn binnen de 15 werkdagen na goedkeuring ontwerp leverbaar. U ontvangt hiervan steeds een communicatie.
    Voor grotere projecten wordt schriftelijk of via mail een levertermijn gecommuniceerd.
  • Verder zijn we afhankelijk van onze leveranciers, die op hun beurt afhankelijk zijn van de belevering van de fabrieken en de transporteurs waar zij mee werken. Mocht er vooralsnog een product niet (tijdig) uitleverbaar zijn, nemen wij contact met je op om verder af te spreken: even wachten of de terugbetaling regelen.

Snel iets nodig?
Contacteer ons en we zoeken samen naar de beste oplossing!

Herroepingsrecht

Producten

  • Producten die speciaal op maat besteld werden kunnen niet terug genomen worden. Bestellen en betalen of bevestiging via mail, betekent dat je akkoord gaat met de bestelling en de productie mag starten. Eens gestart, kan de productie niet meer geannuleerd worden.

Diensten

  • Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste 14 dagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst. Tenzij anders overeengekomen.
  • Valt de herroeping binnen 48 uur van de geboekte dienst, dan zal het voorschot niet teruggestort worden. Valt de annulering binnen 24 uur van de geboekte dienst, dan zal 100% van de kosten in rekening worden gebracht.

Belevingsmomenten, spreekmomenten en fotoshoots 

  • De boeking van dergelijke momenten is pas definitief na betaling van het 50% voorschot. 
  • Indien er de coronamaatregelen de toegang tot jullie vestiging niet meer toestaan, kan het moment geannuleerd worden.
  • Wanneer je annuleert, krijg je tot 14 dagen voor de geboekte dienst 25% van het voorschot terugbetaald. Enkel bij overmacht én tijdige verwittiging, wordt het volledige bedrag terugbetaald.

Overmacht

Gevallen van overmacht, oorzaken die bij onze leveranciers, vervoerders of bij posterijen liggen, schorten de uitvoering van onze verbintenissen op.

Aansprakelijkheid

  • Alle artikelen die verkocht worden door Stabiloski worden zo exact mogelijk weergegeven en omschreven. Mocht er zich toch een fout voordoen, of afwijkende kleur zijn, dan kunnen wij hier niet aansprakelijk voor gesteld worden. (Ook de instelling en kwaliteit van uw beeldscherm hebben hier een invloed op.)

Klachten

Klachten moeten ons door middel van een aangetekende zending bereiken, binnen de acht kalenderdagen na uitvoering van de opdracht of na de factuurdatum.

Jouw privacy

  • Jouw gegevens zijn veilig bij ons. We gebruiken je klantgegevens enkel in het kader van je bestelling, en geven deze in geen geval door aan andere partijen.
  • Je gegevens worden niet opgeslagen in een account.
  • Je kan deze ten allen tijde opvragen en inkijken, laten aanpassen of verwijderen, en dit op eenvoudig verzoek.

Tenslotte

Jouw tevredenheid is voor ons, als kleine lokale onderneming, van het allergrootste belang.
We streven er dan ook naar om elke klant om te toveren in een fan.

Heb je een tip voor ons? Daar zijn wij ontzettend blij mee!

Is er om één of andere reden iets misgelopen?
Contacteer ons meteen, en we proberen samen tot een oplossing te komen.

Is alles goed verlopen?
Dan zijn we erg blij met een positieve review, én met mond-aan-mond-reclame in je (sociale) netwerk. 

We danken je om lokaal te kopen,
en wensen je ontzéttend veel plezier met je producten!